.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هردم از این باغ بری می رسد ؛
حضور رییس ستاد احمدی نژاد در مراسم تقدیر از اعضا ستاد روحانی در سالن اجلاس
پس از انتشار خبر حضور یکی از مدیران کل استان مازندران در نشست اعضا ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی در تهران خبر قابل توجهی دیگری در این خصوص منتشر شد.رییس ستاد های انتخاباتی احمدی نژاد و جلیلی ...

شمال نیوز: پس از انتشار خبر حضور یکی از مدیران کل استان مازندران در نشست اعضا ستاد های انتخاباتی دکتر روحانی در تهران خبر قابل توجهی دیگری در این خصوص منتشر شد.رییس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد و از حاميان دكتر جلیلی در مازندران-قبل از انصراف لنکرانی-از اعضا حاضر در نشست ستاد های انتخاباتی روحانی در تالار اجلاس سران در تهران بوده است.

"ح.ش" که به این نشست رفته از جمله افراد سیاسی است که با برگزاری جلسات سخنرانی  به ترویج دیدگاه های اخلاقی می پردازد.وی که چندی قبل با هم فکران خود در موضوع ریاست ستاد دچار شکاف و اختلاف بود با حضور در این محفل گویا دست به تغییر ایده جدی زده است.

به نظر می رسد با اتمام دوره دولت و نزدیک شدن به شروع به کار دولت جدید اخباری از این اتفاقات بیشتری به گوش خواهد رسید و شاید در خصوص تغییر ایده ها دور از ذهن نباشد ولیکن ادعای همکاری ستادی تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1392
سلام
جالب گفتید مخفف را "ح.ش" می شود به بیانی" حزب شکم"
شوخی کردم آقای "ح" ما دوستت داریم
به نظر من آدم خوبیه ولی سادست
خدا خیرش بده
سید حسن 1 تير 1392
جالبه / آقای "س ع س" که کامنت بالا رو گذاشته خودش همه جا میگه که من شاگرد آقای "ح ش" هستم
آقای شمال نیوز... حمایت از رییس جمهوری که با رای مردم بالا اومده و در حال حاظر تمام بزرگان نظام از ایشون حمایت کردند کار غیر اخلاقیه؟
اگر شما موقعیت ستادی آقای "ح ش" رو داشتید به کمتر از استانداری رضایت نمیدادید /
این بابا که اصلا دنبال این داستانها نیست /
این تنگ نطری ها رو بزارین کنار / در این جلسه بسیاری از اصولگرا ها شرکت کردند/این کار ایشون هم عین درس اخلاق انتخاباتیه / انحصار طلبی و افراط باعث انحطاط میشود
سید 1 تير 1392
اولا که ایشان با دعوت رفته ، ثانیا با جمعی از اصولگرایان رفته ، ثالثا که مهمتر از همه است آقای روحانی اذعان به فراجناحی بودن داره در حالیکه خیلیها میخوان ایشان را منتسب به جریان خاصی بکنند که در مجموع دردی از جامعه رو دوا نمیکنه. بابا جان ! آقایان اصولگرا ! آقایان اصلاح طلب ! درخواست مردم چیزهایی به جز خط و خط بازی سیاسی هست. شما چرا به این درک نمیرسید؟ به آمار کسانی که رای ندادند ( حدود 28 درصد ) دقت کنید ! من الله توفیق ( آقای رمدانی بدون نظر جناحی کامنت را بی کم و کاست بزن)
علی 31 خرداد 1392
خط و جناح بازی نیست بلکه رنگ عوض کردن مهمه, انسان وقتی برنامه های فرد دیگری را قبول دارد نبایستی در عرض چندروز تغییر ماهیت دهد مگر اینکه سودای پست شیرین درسر داشته باشد.
نا شناس 2 تير 1392
بی جنبه نباش و کامنتها رو منتشر کن. همیشه که نباید کامنتها در تعریف و تمجید شما باشه
نا شناس 2 تير 1392
اين هم از جمله فرصت طلبان قدرت طلب است ن تشنگان خدمت؟
سید 1 تير 1392
ساده نیست دیگران رو ساده گیر اورده
پست و مقام راسته میگن ادمو کور میکنه...
عادتشون شده دیگران رو دور بزنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.